ArticlesBlog

Gamer Santa vs Scented Candles (Awkward Christmas Presents) | Viva La Dirt League (VLDL)

Gamer Santa vs Scented Candles (Awkward Christmas Presents) | Viva La Dirt League (VLDL)


Merry Christmas What is it? Ooooooh Scented candles wow ummm. yeah, I really like them Hiiiiiiya! What the fu – Yuck! Who are you?! Just shhhh shhh shh What are you doing? What? Since when has Doug ever expressed that he was into scented candles? Oh I don’t know I just – No, you don’t know No you never know And you – Doug if that is your real name? It is How did you let it come to this? What? To letting poor sweet innocent Samantha believe that gerugh…. Scented candles would be something you would actually enjoy GOD DAMN IT!! What are you doing?! Sir! Please stop this! No I will not stop How can you expect me to stop when gamers – all around the world are pretending to be something they’re not Did he say gamer…? Yes he did, Samantha. Because… I’m a gamer Oh my god…. Yep… Yes Yes Doug Yes, join me, yes! And together we can – Me too! What? What? I’m a gamer too! What?! Huh…. Yes, this is exactly what I expected to happen… Yes, this is all going according to plan Wow you are really going for it Yeah, yep, you’re really getting in there, okay? ummm ahhh That’s all right – on with the show So I got you a couple of Tridents, so here is… One… for…. you… And One… For you. I’ll just put it in there Okay Well I guess my job is done You’re still going Okay, uh I guess I’m done Sorry what? Just it – you’re all good? Okay Merry Christmas and I’m out!! Hey guys Merry Christmas, and thank you for watching the final episode of Gamer Santa Can we just say a huge thank you to MSI for sponsoring this video And if you want to win some sweet MSI prizes head over to their page and tell them why you’ve been a good gamer this Christmas For example #deargamersanta. I just completed Dark Souls 3 or #deargamersanta I have logged into steam every single day this week Wow! Or #deargamersanta I finally made it to Diamond 1v1 in Starcraft 2 That’s a lie! Merry Christmas Merry Christmas

Comments (100)

  1. That moment when you start considering baby names…Now–does she have a sister? 🤔

  2. I am a little envious

  3. I wonder if Ben purposely messed up any takes so they’d have to start over.

  4. Can Christmas Rowan come over for my Christmas?

  5. I Love that Girl😍💝💝💝💝

  6. Everyone knows ben wants that motherboard inside him…. i mean inside his computer 😏

  7. The f*** is this akward kissing

  8. This video isnt accurate. If your gf looks like Britt, you openly celebrate whatever shitty gift she gives you because your gf looks like Britt.

  9. Hey for real who actually is banging her out of the 4 of you

  10. Oh. My. God. Britt.

  11. wow i didn't know Ben was so lucky

  12. Comment section is missing something hmm..
    Oh
    Nice day for some scented candles aint it. hu'hah

  13. The fake kissing was so backward lol see them rolling around eachothers lips then actually kiss then go back to kissing around the lips hahahahahha

  14. The kissing scene breaks my heart :'v

  15. Behind the scenes plz 😆

  16. mmm. those ( o )( o ) so nice

  17. Holy fuck Alan has some awesome styled jeans

  18. They're trying really hard to keep it a closed mouth pash 😄

  19. Extra takes. Extra takes everywhere… 🙂

  20. Is that acting or are they like acually together? Haha

  21. It must suck to be a gamer in New Zealand, the ping to all the big servers in North America and Europe must be sky high!

  22. So yeah, I am a gamer

  23. Well that was uncomfortable to watch Ben and Britt to make out

  24. So she did come to Ben's house and "NOT F&$K" him.

  25. That dude… is the luckiest dude… of all time. I would literally jump off a cliff and let somebody stab me in the throat to make out with her. Of course, I would have to have been recovered from the… stabbing… still worth it

  26. Ben you lucky son of a bitch

  27. Ben must be gay ,right?

  28. Wow, has nobody commented on how lucky Britt was to shoot this scene?? Anyway, how did you cast Doug? xD

  29. What the heck rowan😂😂😂

  30. Pretty hawt (fake) make out session 😂🤣

  31. So close to giving this video a thumbs down just on account I'm not the one on the couch with Britt 🤔 but I give it a thumbs up because she's in it tho……I'm so torn!

  32. And the lesson learned from this is….uhhhh…..

    ….gaming is an aphrodisiac?

  33. #nameless king solo barely lol

  34. who wrote in the extended kissing scene… well done sir… well done… especially if you were the one doing the kissing.

  35. Great white buffalo………..great white buffalo

  36. having a gf like that will make me love what ever the fuck she gives me XD …

  37. Чёртов счастливчик

  38. What is this some kind of kissing sex tape

  39. Oh fuck me, I got scented candles for my birthday from my ex… Well I'll take it as a sign next time lol

  40. Like any woman ever hid being a gamer. Men don't give a fuuuuccckkk what a girl does with her free time.

  41. She could give me her dirty sock, wrapped in another dirty sock and I'd be OK with that. Most guys would be, as long as it were her dirty socks, and I don't even like socks. Fuck, I'd marry her but my wife might object. I guess you can't have everything. Whatever.

  42. Please don’t show her making out with other dudes

  43. Or dear gamer santa i just [email protected] my girlfriend on my xbox.

  44. The second best 2 player game …

  45. :25 Aw man, I was instantly reminded of George Michael!!!

  46. she resembles emilia clarke from GoT, if they ever do a reboot (which i doubt) Brit would fit well.

  47. are they dating?
    if not…..hell Ben, we all envy you

  48. Lucky son of a bitch…

  49. Why does Ben look so awkward kissing her? Lol 😂

  50. Still better love story than twilight.

  51. Me I’m into hema
    What’s hema sword dueling with actual fighting and actual stabbing

  52. If Britt gave me scented candles I'd be the happiest man in the world. And immediately show her my undying gratitude. Again and again and again..

  53. My wife always trolls me by giving me a shitty gift like a day at the spa or some weird shit and then surprises me with the true gift that I wanted mostly toys

    last Christmas
    she just gave me a sock and just trolled me hard
    I literally anticipated for a good gift for like a week after I got the sock
    not socks
    a sock

  54. If i knew scented candles led to this then ill be asking for a lot of damn candles.

  55. God Damn! Britt is so damn cute! 🙂 O_o

  56. wonder if Britt wrote this one?

  57. This is the sound of two vacuums fighting to be the loudest. Its Fantastic. This was great vid also confusing.

  58. That kissing scene was wayyyy too long xD

  59. She properly just plays Candy Crush and thinks that is what makes her a gamer.

  60. Finished the entire souls series

    All but blood born because i still believe its not a souls game

    Btw demon souls is part of the souls sieries

  61. "I'm a gamer too"
    "What kind of games?"
    "Candy Crush"
    "I'm breaking up with you."

  62. Who wanted to be that lucky guy^? 😀

  63. Hot damn, Rowan looking fly.

  64. Im not OK with this

  65. ummm….
    "I"….would say i like scented candles if she were my girl.
    i mean…..LOOK AT HER for gods sake!

  66. I feel awkward I would've left by now

  67. GOD DAMN HE'S NEVER BEEN HAPPIER TO BE A PART OF VIVA!!!!

  68. GOD DAMMIT i WANT TO BE IN A SKIT WITH BRIE

  69. Such Nice guys I love U guys no Homo

  70. I can't log into steam cos i got an old vintage pc.

  71. Dang, what a lucky guy!

  72. Ben definitely popped a stiffy for this skit

  73. I can't find the rest of the video on po…. I mean the other video site..

  74. 1:28 The right way to use #metoo.

  75. the answer is: pu**y.

  76. Ben you lucky SOB.

  77. Ben looks like a really shitty and annoying kisser.

  78. This latest trailer for the Bad Santa sequel is lit af

  79. Me too Britt I’m a gamer.

  80. Как же ему повезло играть эту роль

  81. Ben is a lucky bastard! GG.

  82. 2:36 killed me🤣🤣🤣 "sorry what?"

  83. That lucky sun of a bitch actually got to make out with her

  84. That guy's duck-bill kissy lips smushed against Britt's face made me cringe!

  85. I could have been his stunt double if he needed it for that scene we wouldn't want him hurting his mouth.

  86. Uncensored version on Patreon.

  87. Britt reminds me of Emilia Clark just a bit

  88. well that escalated quickly…..in a good way

  89. Yeah, you know i sometimes play games on my macbook…

  90. I did not think i could hate ben anymore…i was wrong haha, after discovering this channle i cant get enough

Comment here